Case study - Office
Řešení kanceláře budoucnosti
Future office - chytré řešení pro chytré zaměstnavatele
Future office jako moderní kancelář dneška nabízí svým obyvatelům mnohá řešeni pro zkvalitnění a zpříjemnění času stráveného v práci. Kromě již standardních funkcí, jako je ovládaní osvětlení, vytápění nebo klimatizace, nabízí moderní kancelář také vychytávky pro zvýšení bezpečnosti a komfortu. Přístup do zaměstnání je řešen Systémem řízení vstupů. Ten za pomoci vstupních tagů umožňuje identifikaci a vpuštění zaměstnance nejprve na parkoviště a poté i do budovy. Zde je díky RFID čtečkám karet možné zajistit vstup do všech zón pouze povolaným osobám. Pohyb nepovolaných osob lze také velice dobře kontrolovat pomocí systému RTLS. Čtečky a kontrolní body v reálném čase kontrolují pohyb osob po celém pracovním prostoru a zamezují tak krádežím a škodám na majetku. Online rezervace zasedacích prostor v závislosti na propojených kalendářích předchází trapným situacím. Vždy přehledně vidíte stav obsazenosti, můžete si také nastavovat předdefinované scénáře pro určitý typ události - odlišné podmínky budete požadovat pro prezentace, meetingy nebo obchodní jednání.
Cíle a záměry:
Řešili jsme především řízení centrální obsazenosti zasedacích prostor v kancelářích společnosti O2. Zázemí velkého českého operátora zahrnuje také velký počet zaměstnanců. Ti mezi sebou nejsou vždy schopni osobně řešit, kdy je která zasedačka volná, našim cílem tedy bylo poskytnout jim chytré řešení v podobě systému pro online rezervace. Základním stavebním kamenem celé realizace se stal ovládací prvek iTP iNELS Touch panel, vybavený navíc RGB páskem pro jasnou signalizaci stavu sdíleného prostoru. Backend celého projektu obstarává online rezervace přes sdílené kalendáře.
Výhody řešení pro kanceláře:
- jednoduché ovládání pomocí moderního ovladače
- přehled o obsazenosti sdílených prostor v reálném čase
- kontrola dalších prvků - vytápění, osvětlení, klimatizace
- detekce kvality ovzduší v kancelářích a dalších pracovních prostorách