ELKO EP získalo cenu Czech Business Superbrands 2020
Společnost ELKO EP obhájila i v letošním roce postavení mezi českými „superbrandy“. Získala celosvětově respektované ocenění Czech Business Superbrands 2020, které uděluje odborná porota na základě identických kritérií ve více než 90 zemích světa.
Expertní skupina ocenila pověst společnosti, kvalitu produktů a mimořádné postavení na trhu. Holešovská společnost v posledních letech patří mezi přední světové výrobce elektronických zařízení a inteligentní elektroinstalace. V České republice dosahuje až 85% podílu na trhu s elektrickými relé, v rámci Evropy je druhým největším výrobcem. Zároveň každý rok vyvíjí celou řadu vlastních patentů v oblasti smart technologií a internetu věcí. Její inteligentní elektroinstalace iNELS je pak exportována do více než 70 zemí světa a je běžnou součástí nově budovaných či renovovaných hotelů, kanceláří nebo moderních staveb.
„Obhájit postavení mezi takzvanými superbrandy je samozřejmě velká vzpruha v dnešní bláznivé době, kdy celý svět bojuje s pandemií koronaviru – a jež se logicky dotýká i našeho podnikání. Na druhou stranu, je to i důkaz, že naše podnikání má zdravý základ. Můžeme se opřít o vlastní vývoj a výrobu, což jsou i pro porotu Superbrands důležitá hodnotící kritéria. Zákazníci zase mohou vnímat ocenění jako důkaz, že naše produkty fungují, má vynikající renomé a že s našimi produkty nešlápnou vedle,“ říká Jiří Konečný, jednatel a zakladatel ELKO EP a zároveň muž, který v minulých letech sám získal řadu prestižních ocenění, včetně Vizionáře roku nebo Globálního exportéra roku.
Superbrands je nejuznávanější nezávislou globální autoritou v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek. Titul Supebrands je znakem speciálního postavení a uznáním vynikajícího postavení značky na lokálním trhu. Pečeť Superbrands získají značky s vynikající pověstí – zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah. Od svého vzniku ve Velké Británii si projekt získal celosvětové uznání a dnes je cena Superbrands uznávána jako speciální ocenění, které na základě sjednocených kritérií a metod každoročně identifikuje nejlepší z nejlepších značek na pěti kontinentech.