Potřetí v řadě. ELKO EP znovu patří mezi Czech Business Superbrands 2021.
Společnost ELKO EP se znovu ocitla na žebříčku českých „superbrandů“. Už třetím rokem v řadě ocenila odborná porota pověst společnosti, kvalitu jejích produktů a mimořádné postavení na trhu – tedy základních kritérií, podle kterých ve více než 90 zemích světa vyhodnocuje ty nejúspěšnější firmy ve svých oborech.
Společnost se sídlem v Holešově dokázala i v loňském roce, který celým trhem a společností zásadně otřásal, potvrdit pověst absolutní světové špičky v oblasti výroby elektronických zařízení a inteligentní elektroinstalace. V České republice má dominantní podíl na trhu s elektrickými relé, v rámci Evropy je druhým největším výrobcem. Zároveň každý rok vyvíjí celou řadu vlastních patentů v oblasti smart technologií a internetu věcí. Její inteligentní elektroinstalace iNELS je pak exportována do více než 70 zemí světa a je běžnou součástí nově budovaných či renovovaných hotelů, kanceláří nebo moderních staveb.
Celý rok navíc zvládla s historicky nejlepšími ekonomickými výsledky.
I díky tomu mohla na začátku letošního roku otevřít další dvě pobočky a zvýšit tak jejich celkový počet na 15. „Krize nás nezastavila. Naopak, zvýšila poptávku po našich produktech. Ty souvisejí s automatizací a digitalizací, což jsou velké fenomény dnešní doby. Každý rok uvedeme na trh desítky nejrůznějších patentů, inovací a vylepšení – a zároveň všechno vyrábíme v České republice. U obojího chceme a musíme zůstat. To jsou dva parametry, které mi dávají v podnikání smysl. Jít dopředu a podnikat v regionu, ke kterému máme vztah. Možná i tahle filozofie stojí za oceněním, které k nám už potřetí míří,“ říká Jiří Konečný, jednatel a zakladatel ELKO EP a zároveň muž, který v minulých letech sám získal řadu prestižních ocenění, včetně Vizionáře roku nebo Globálního exportéra roku.
Superbrands je nejuznávanější nezávislou globální autoritou v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek. Titul Supebrands je znakem speciálního postavení a uznáním vynikajícího postavení značky na lokálním trhu. Pečeť Superbrands získají značky s vynikající pověstí – zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah. Od svého vzniku ve Velké Británii si projekt získal celosvětové uznání a dnes je cena Superbrands uznávána jako speciální ocenění, které na základě sjednocených kritérií a metod každoročně identifikuje nejlepší z nejlepších značek na pěti kontinentech.